Despre educaţie

     Nici nu mai știu cum am dat peste acest video dar ceea ce spune acest om mi-a atras atenția. Sir Ken Robinson este un om șarmant și are o manieră aparte de a prezenta problema educației. Într-un ton plăcut și plin de umor pune în discuție discrepanța între educația oferită și nevoile actuale în contextul capacității tehnologice pe care omenirea o are azi la dispoziție. Una din premizele care asigură capacitatea maturului de a fi orientat spre soluționarea problemelor este creativitatea, afirmă sir Ken Robinson, care prin modalitatea în care se desfășoară educația azi, aceasta sfârșește prin a fi suprimată, în cele mai multe cazuri.
       Inițial am descoperit al doilea video, în care, făcând referire la existența unei alte prezentări anterioare am căutat-o, și găsind-o, am adăugat filmulețele în ordinea cronologică a apariției lor.
        Al treilea filmuleț l-am adăugat doar pentru faptul că m-a fascinat modul în care a putut fi reprezentată grafic o întreagă conferință.





Comentarii

Postări populare