Despre conceptul "putori"

Am zărit un articol care deşi a fost scris de ceva vreme abia acum am avut răbdare să îl citesc şi eu. În această perioadă am mai remarcat rănduri scrise în aceeaşi cheie şi cumva m-a iritat modalitatea de expunere a acestei situaţii (într-adevăr de nedorit în societate).
Iar referitor la aceste "putori" poate ar trebui să vedem că aceştia pot fi:
- oameni al căror ţel în viaţă pare să fie inexistent
- stima de sine scăzută urmare a înjosirii la care sunt supuşi pentru simplul fapt că nu au puterea să se desprindă de obiceiurile proaste, implicit demotivarea de a fi utili societăţii de la ei putere
- lipsa unei educaţii minimale şi mai ales a bunului simţ

Cum alege societatea să rezolve însă această problemă!? Sărind taman la gâtul celor mai defavorizați și incapabili membri ai socității. Aceasta este o atitudine lașă întrucât cele mai multe și mai mari sifonări de bani sunt la nivel înalt iar de aceea individul semnatar al articolului - la care mult prea mulți au achiesat - nu prezintă informațiile corect

Aici sunt mai multe aspecte:
- lovirea în cel care e incapabil să te pună la locul tău
- majoritatea din cei luați în vizor știu că sunt pramatii și stau în banca lor descurcându-se cu puținul pe care îl au - dar dacă acest puțin ar dispărerea nenea ăsta are creier să își dea seama că s-ar înmulții hoții, cartoforii și alte meserii nedorite!?
- lașitatea de a arăta cu degetul spre aceia care cu adevărat sifonează bugetul țării

Am dat peste un alt răspuns pentru semnatarul laș al acelui articol care merită citit: Vreți autostrăzi și spitale?

Comentarii

Postări populare