11 decembrie 2016 în România se votează

Mda... se votează cine să continue distrugerea societății... și, în consecință, în ultimele zile dinaintea evenimentului există o abundenţă de distribuiri de articole cu îndemnul la vot pe social media.
Astfel am dat peste o mulțime de asemenea îndemnuri. Iată câteva

Pe republica.ro autorul articolului care mi-a atras atenția caută a explica efectele a două direcții pe care le-a sesizat la oamenii din jurul său: a) absenţa la vot și b) anularea votului. Scopul articolului se dovedește a fi acela de a justifica prezenţa și alegerea în condițiile în care nu ai ce alege. 

La ProTV Tudor Chirilă ne explică ceva de genul că lăsăm o minoritate să decidă pentru noi dacă nu ne punem ştampila pe buletinul de vot. Ceea ce e de-a dreptul hilar căci votul tocmai asta este îți dai consimțământul ca niște oarecari să îți decidă viaţa prin legile pe care le promulgă. Bravo domnule că mai crezi în mod infantil că votul mulțimii mai poate schimba ceva :)

Digi24 ne aduce la cunoștință gândurile lui Mihai Şora care formulează scurt ceea ce cred că mulți așteaptă de la cei ce vor urma a conduce:
"Eu aștept de la un om pe care-l trimit în Parlament, punând ștampila pe numele lui, să fie cinstit și competent" - Mihai Şora
Încheie și dânsul cu aceeași nevoie de subliniere că populația trebuie să meargă la vot.
Până și preşedenţia prin intermediul șefului statului se aliniază acestui trend care totuși cred că de aici a plecat.

Există un aspect pe care observ că majoritatea îl ocolesc a-l exprima, și anume, că absenţa la vot înseamnă a nu îți oferi consimțământul la nici una din acțiunile care se iau în parlament. Că se află unii sau alții la butoanele conducerii, din punctul meu de vedere, nu contează, pentru că percepția mea e că oricare ar fi, este totuna. 

Şi atunci de ce să le ofer girul meu unora în detrimentul altora ca să port vina unei proaste alegeri când de fapt și de drept nu am avut ce alege?
Incontestabil că în marea de oameni dispuși să intre în forurile conducătoare există un număr de indivizi care au o ținută etică superioară, competenţe adecvate posturilor țintite, respectiv cinste faţă de sine și faţă de ceilalți, însă aceștia, în cel mai fericit caz, nu cred să depășească 10%. 
De asemenea, situația dezastruoasă în care se află ţara mă determină să mă gândesc că la conducere ar trebui să se afle oameni dispuși să se lupte pentru bunăstarea poporului, o situație în care această poziționare poate să fie în detrimentul propriei lor familii. Şi oare se merită!? Pentru că în cazul în care aceștia chiar ar dori să facă lucruri bune pentru ţară și pentru popor nu au siguranța că poporul i v-a susține cu adevărat în efortul lor (chiar dacă ar avea 100% susținere prin vot).

Deja m-am plictisit eu însumi de toată nebunia văzută, auzită, citită care are o singură direcție în aceste ultime zile să inducă în mintea fraierilor ideea că ăia de nu merg vor fi vinovați de rezultate și nu ăia care aleg
Chestia asta cu datoria de a vota e altă trăznaie... păi domnilor este un drept pe care mi-l exercit cum doresc sau ba?! Sau ne întoarcem în vremurile lui Ceauşescu la votul obligatoriu!?

Comentarii

Postări populare