Despre vot

Azi pe Facebook am găsit o postare care mi-a suscitat interesul din simplul motiv că mesajul este din punctul meu de vedere o gogoriță manipulatoare care din câte se vede că a prins la fff mulți: LIKE dat de peste 3000 persoane din care peste 2700 l-au distribuit.



Din câteva comentarii citite am constatat că sunt și oameni care realizează nonsensul acestui tip de vot.
Dar ceea ce cred eu este că nu merg mai departe cu discuția și anume că prezența la vot nu face decât să dea legitimitate sistemul actual să își continue nestingherit planurile sale.
În acest sens remarc că tot mulți sunt aceia ce sunt de părere că o legislație care să pedepsească aleșii ar fi soluția la problema cu care se confruntă societatea de astăzi. Adică să se ia măsuri corective pentru cei ajunşi în post şi care nu fac ceea ce au promis. Ce naivitate!
Legi sunt nenumărate dar cine să le aplice când "toţi îs o apă şi-un pământ"!?

Comentarii

Postări populare